Erizos a rodar
Conseguirán os eurizos chegar ao seu fogar?
Baixo as frondosas copas dos árbores os ourizos apresúranse para chegar ás súas casas. Teredeis que lanzar a pelota de fieltro polo chan do bosque (o taboleiro) para recolectar manzás, follas e cogumelos de velcro que vos axudarán a movervos polo sendeiro. Antes de cada partida teredes que construir o camiño do bosque e poderedes xogar en modo competitivo ou en modo cooperativo.
Se xogades no modo competitivo teredes que ser o primeiro ou a primeira en chegar co teu ourizo á casa facebdo rodar a pelota.
Se pola contra o facedes en modo cooperativo un ourizo tentará escapar do raposo e teredes que axudalo. Ten que chegar á casa antes de que o atrape o raposo.
COMO SE XOGA?
Modo competitivo
Na primeira partida colocar os taboleiros 1, 2, 4 e 6 de maneira que encaixen os camiños. Nas seguintes partidas podes colocar os taboleiros como prefiras, pero sempre debe iniciar o camiño co taboleiro do ourizo e rematar co taboleiro da casa. Neste modo non é preciso o raposo. Cada xogador colle un ourizo e colocao na imaxe do ourizo. Colócanse 18 comidas do bosque e colócanse no centro co velcro cara arriba. (Non a imaxe!)
-Lanzar a pelota: faise rodar a pelota intentando pegar a ela as comidas do bosque.
-RECOLLER COMIDA: colocar diante do xogador ou xogadora as comidas que se deron a volta ou se pegaron á pelota.
-MOVER O OURIZO: por cada comida recollida podes mover o teu ourizo a unha casa adxacente. Sempre se debe seguir o sendeiro e non se pode saltar ningunha casa sen empregar a comida. Pódesen empregar todas ou algunhas das comidas, pero só se pode usar unha cada vez e non se poden gardar para outros turnos. Cando recolles 5 ou máis comidas non se avanza Se non se recolle ningunha comida ou non tes as comidas precisas para avanzar por casas adxacentes non se avanza.
-COLOCAR AS COMIDAS XUNTAS: colocar as comidas recollidas coas imaxes cara arriba.
-COMPROBAR A COLLEITA: se hai 4 comidas do mesmo tipo no montón vólvense a colocar todas as comidas no centro da mesa co velcro cara arriba.
-FIN DA PARTIDA: cando alguén chega á casa os outros xogadores e as outras xogadoras teñen aínda un turno máis para lanzar a pelota. Quen chegue á casa gaña. (NA CASA PÓDESE ENTRAR CON CALQUERA DAS COMIDAS).
Inclúe o modo cooperativo e outros modos de xogo para complicar o xogo un pouco máis.
CONTIDO:
- 1 pelota de fieltro
- 1 ficha de cara de ourizo
- 1 raposo
- 4 ourizos
- 7 taboleiros a dobre cara
- 18 fichas de velcro
- 1 reglamento
Maldito Games é unha editorial española ubicada en Sevilla. Nacen no 2015 co propósito de publicar títulos nunca antes publicados en castelán.
Gústanos porque xogando desarrollamos habilidades motrices, coordinación mano ojo, cooperación, a estratexia, planificación espacial, razoamento lóxico, atención e percepción visual.
Recomendado para máis de 4 anos.
De 1 a 4 xogadores.