Club A Jeff el Grumete
Jeff o grumete quere atopar o tesouro e convertirse nun Capitán Pirata, pero para iso terá que resolver problemas matemáticos.
Club A é unha serie de xogos educativos desarrollados por docentes, unha ferramenta ideal para aprender xogando.
Jeff o grumete quere conseguir o tesouro e convertirse así en Capitán Pirata, pero para logralo terá que resolver os problemas matemáticos que aparecerán no camiño. Navegando nun vello Galeón baixo as ordes do Capitán Pirata Will el tuerto, teremos que ir resolvendo enigmas e avanzando cos acertos no mapa do tesouro.
Un pequeno xogo de cartas con mecánica sinxela no que os enigmas matemáticos axudarán aos nenos e nenas de un modo divertido a practicar matemáticas mentras xogan, pode xogarse en modo solitario ou en grupos de ata 4.
Quén se atreve con esta aventura pirata?
CONTIDO:
- 50 cartas
- Instrucións en español e inglés.
Gústanos porque xogando aprendemos a resolver problemas matemáticos. Potencia a atención, concentración e razonamento lóxico.
Editado por Átomo Games, atopardes material adicional na súa páxina web.
De 1 a 4 xogadores.
Recomendado para máis de 8 anos.